اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
دیدار وزیر بهداشت با سینماگران وزیر بهداشت گفت: نیاز به همت وافر جامعه فرهنگی، ورزشی و هنری داریم تا بتوانیم در راستای مهمترین ماموریت وزارت بهداشت یعنی کنترل بار بیماری های غیر واگیر از جمله سرطان ها، موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن هاشمی در نخستین هم اندیشی منتخبین جامعه هنری و ورزشی در خصوص پیشگیری و کنترل سرطان که در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد عزیزان جامعه هنری، فرهنگی و ورزشی که به دلیل ابتلا به سرطان جان خود را از دست دادند، گفت:  جامعه ایرانی حساسیت های وافری در خصوص نوع دوستی و کمک های اجتماعی دارند و امیدواریم این جلسه فراخوانی در قالب یک بسیج عمومی باشد و بتواند به امر پیشگیری و کاهش مرگ ایرانیان و معلولیت آنها کمک کند.

وزیر بهداشت، حضور جامعه هنری و ورزشی را در پیشگیری و کنترل سرطان در جامعه بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: جامعه هنری و ورزشی کشور علاقه مندان بسیار زیادی در اقصی نقاط ایران دارند.

وی با اشاره به این که به نظر می رسد روش های تکراری برای دعوت مردم در امر پیشگیری از سرطان کارساز نیست، خاطرنشان کرد: رسیدن به این مهم همت وافر جامعه فرهنگی، ورزشی و هنری را می طلبد تا بتوانیم در راستای مهمترین ماموریت وزارت بهداشت یعنی کنترل بار بیماری های غیر واگیر از جمله سرطان ها، موفق باشیم.

هاشمی با تاکید بر این که البته بخش عمده این کار به عهده سیاست گذاران در مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضاییه است، گفت: به هر ترتیب کلام و رفتار جامعه هنری برای مردم بسیار گیرا بوده و تاثیرپذیری بالایی خواهد داشت.

سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳

مطالب مرتبط :

وزیر بهداشت: هرسال ۹۰ هزار نفر به سرطان مبتلا می‌شوند/ خسارت ۶هزار میلیارد تومانی سرطان به ایرانیان

وزیر بهداشت ، اعضای کابینه را شگفت زده کرد

کدام بازیگر سینمای ایران شبیه لئوناردو دی کاپریو است؟

 سرطان دامن گیر پیر و جوان

 

 باز هم سرطان/سرطلایی فوتبال ایران از سرطان درگذشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:وزیر بهداشت,سرطان,جامعه هنری و ورزشی,پیشگیری, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.