اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

گفتگو با مدیر کل محیط زیست تهران

مدیرکل محیط زیست تهران با اعلام خبر توزیع سوخت استاندارد یورو 4 در 123 جایگاه شهر تهران، گفت: بهبود کیفیت هوا در ماه های گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی حیدرزاده با گلایه از انعکاس ناصحیح سخنان خود در جلسه شورای اداری استان تهران در خصوص بنزین توزیعی در تهران، گفت: با توزیع سوخت استاندارد یورو 4 در 123 جایگاه شهر تهران، کیفیت سوخت مصرفی خودروها، همچنین بهبود کیفیت هوا در ماه های گذشته و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش محسوسی داشته و این موضوع غیرقابل انکار است.

حیدرزاده افزود: برنامه ریزی های لازم برای توزیع سوخت استاندارد یورو 4 در همه جایگاه های کشور صورت گرفته و به تدریج کلیه جایگاه های کشور مجهز به توزیع سوخت با استاندارد یورو 4 خواهند شد.

وی ادامه داد: همین موضوع در استان تهران هم در حال پیگیری و انجام است ولی در حال حاضر تنها شهر تهران مجهز به سوخت استاندارد یورو 4 است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد: بالاترین میزان آلایندگی سوخت هم در شهر تهران است و در واقع شهرستان های استان تهران مشکل چندانی به لحاظ آلودگی هوا ندارند.

حیدرزاده ادامه داد: دو خودروساز بزرگ کشور نیز خودروهایی با استاندارد یورو 4 تولید می کنند و فقط تولید پیکان وانت که مطابق با این استانداردها نیست تا پایان سال متوقف خواهد شد.

وی افزود: از 3 صنعت آلاینده محیط زیست یک مورد از تهران خارج شده است و زمینه های انتقال دو صنعت دیگر نیز به زودی فراهم خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به نظارت این سازمان بر مصرف سوخت در اداره ها و دستگاه های دولتی گفت: موتورخانه 450 اداره دولتی در سال گذشته معاینه فنی شده است.

 چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳

مطالب مرتبط :

خوشحالی دو روزنامه از آلودگی هوای تهران !

چرا به جای بحث‌های سیاسی، مستندات ارائه نمی‌دهید؟

 

 گوشت آلوده/خون آلوده/برنج آلوده/آب آلوده/شیرآلوده/هوای آلوده/اینک بنزین آلوده

 شکایت 3 حقوقدان از وزیر سابق نفت/ بنزین های سمی علیه بهداشت عمومی

 

  وزیر نفت سابق متهم شماره یک آلودگی هوا

 پرونده شکایت از میرکاظمی جدی شد

  پرونده تخلف وزیر نفت احمدی نژاد روی میز دیوان محاسبات

   بنزین آلوده ؛‌ حملات کارشناسان، وکلا و مسوولان جدید - دفاع مقامات سابق

 دادستان از عوامل تولید کننده‌ آلودگی هوا شکایت کند

 تشکیل تیم حقیقت یاب مستقل درباره تولید بنزین آلوده در دولت احمدی نژاد

 

  

  اسناد جدید از اختلاط ماده خطرناک زایلن با بنزین/ احتمال احضار میرکاظمی به دادگاه 

  اطلاعات تکان دهنده ابتکار درباره بنزین‌های آلوده

   قتل، قتل است! چه فرقی دارد با با چاقو آدم بکشید یا با بنزین پتروشیمی...

   

 


نظرات شما عزیزان:


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:محیط زیست تهران,سوخت استاندارد یورو 4,خودروساز,پیکان وانت,موتورخانه, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.