اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
احسان حاج صفي گل خود در ديدار با پيکان را به روح مرتضي پاشايي تقديم کرد.
 
 

بهار - احسان حاج صفی دیروز و در دیدار با پیکان اولین گل بازی و دومین گل فصل خود را برای سپاهان به ثمر رساند. او بعد از گل، پیراهنی را نشان داد که تصویری از مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ ایران روی آن نقش بسته و نوشته شده بود «روحت شاد مرتضی». حاج صفی با این حرکت گل خود را به خواننده مورد علاقه‌اش تقدیم کرد.
مرتضی پاشایی امسال، پس از مبارزه ای جانانه با بیماری اش، به علت ابتلا به سرطان معده جان خود را از دست داد.
 

به گزارش اکسیژن مرتضی پاشایی آبان ماه امسال، پس از مبارزه ای جانانه با بیماری اش، به علت ابتلا به سرطان معده در 30 سالگی جان خود را از دست داد.

به دنبال درگذشت مرتضی پاشایی خواننده پاپ فارسی موج بزرگی از حضور و واکنش مردم و گروههای اجنماعی مانند هنرمندان و ورزشکاران نسبت به سونامی سرطان در ایران آغاز شده است. موجی که فوت مجید بهرامی هنرمند تئاتر و سینما، غلامحسین مظلومی مهاجم سر طلایی فوتبال ایران و عظیم جوانروح فیلمبردار سینما ( فیلمبردار قصه های مجید و مختارنامه) همگی به علت بیماری سرطان و در کمتر از یک ماه آن را تازه نگهداشته است.

پیگیری علل افزایش وقوع سرطان و آلودگی محیط زیست از جانب برخی مقامات رسمی کشور از جمله رئیس جمهور، وزیر بهداشت، رئیس و معاونان سازمان محیط زیست، اعضای شورای شهر تهران، کمیسیون محیط زیست مجلس، برخی مراجع تقلید، شرکت کنترل کیفیت هوا ،سازمان هواشناسی، موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک نهادهای مدنی و زیست محیطی و چهره های سرشناس هنری، ورزشی، پزشکی و حقوقی مانند رضا کیانیان، داریوش مهرجویی، گوهر خیر اندیش، عزت الله انتظامی، رزیتا غفاری، رضا صادقی، همایون شجریان، رامبد جوان، مرضیه برومند، منیژه حکمت، رخشان بنی اعتماد، مه لقا فلاح، عادل فردوسی پور، دکتر ایرج خسرونیا، دکتر اسدالله علی‌دوستی، دکتر بهزاد رحمانی، دکتر حسن ابوالقاسمی، دکتر یوسف رشیدی، مصطفی ترک همدانی، پیمان حاج محمودعطار، علیرضا دقیقی و دهها نفر دیگر نشان از آن دارد که مساله بسیار مهم تر از آن است که با چند مصاحبه و مانور خبری بتوان آن را کم اهمیت تلقی کرد و به فراموشی سپرد.

 
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳
 
مطالب مرتبط :
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

دکتر عظیمی
ساعت23:00---16 آذر 1393
اونهایی که می گویید ما برای مبارزه با آلودگی هوا و نتایجش چه کار می توانیم بکنیم، ببینید و یاد بگیرید!
آدم اگر بخواهد راهش را پیدا می کند. البته اگر بخواهد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ جمعه 14 آذر 1393برچسب:مرتضی پاشایی,سرطان,گل,حاج صفی,سپاهان, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.