اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
 عزت‌الله انتظامی که این روزها به دلیل آلودگی هوا در بیمارستان بستری است، عصر ۵ آذر ماه میزبان تعدادی از مسوولان سازمان بهزیستی و هنرمندانی چون رسول نجفیان و خشایار اعتمادی بود.
شبکه ایران - به گزارش افکارنیوز،دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی با همراهی دکتر رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شهر تهران و تعداد دیگری از مسئولان سازمان بهزیستی به ملاقات این چهره هنری آمدند.
رییس سازمان بهزیستی با قدردانی از تلاش‌های عزت الله انتظامی برای سامان‌دادن به وضعیت درمان هنرمندان گفت: استاد انتظامی سفیر اول سازمان بهزیستی هستند و ما برایشان آرزوی سلامت داریم.

انتظامی هم توضیحاتی درباره بیماری‌اش داد و گفت: به دلیل آلودگی هوای تهران با مشکل ریه روبرو شدم، مدتی در بخش سی سی یو بستری بودم و بعد از چند روز به بخش عمومی منتقل شدم. اما دکترها می‌گویند از بیمارستان که رفتی باید بلافاصله به شمال بروی و تهران نمانی.

در این ملاقات دکتر حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از انتظامی احوال پرسی کرد و آقای بازیگر با لحن طنز آمیزی به او گفت: هوای تهران مرا اینگونه کرد!

او خطاب به این مدیر گفت: حالا شما برای حل مشکل آلودگی هوا چه کرده‌اید؟!

در پاسخ به او حافظی، توضیحاتی درباره اقدامات شورای شهر برای حل مشکل آلودگی هوا ارائه کرد.

انتظامی در این ملاقات خواستار سروسامان دادن به وضعیت خودروهای تهران ،‌ رسیدگی و گسترش وسایل حمل و نقل عمومی و … شد و گفت: زیاد مایوس نیستم، اما فکر نمی‌کنم به زودی بتوان برای حل مشکلات تهران کاری انجام داد.
رئیس هیات مدیره خانه تئاتر در این ملاقات از دغدغه‌اش برای سروسامان دادن به وضعیت هنرمندان بیکار و کودکان کار سخن گفت.

انتظامی گفت: خانه‌ام را در اختیار شهرداری گذاشته‌ام، چون فکر کردم با راه اندازی بنیاد انتظامی می‌توانم به جوانان و کودکان کار کمک کنم. البته شنیده‌ام که وزارت ارشاد اعلام کرده باید موسسه فرهنگی هنری انتظامی راه اندازی شود و گویا مجوز بنیاد نمی‌دهند. اما حالا مهندس مرتضی کاظمی مشغول پیگیری برای حل این مشکل با وزیر ارشاد است.
 
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.