اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

گفت وگوی شفقنا با منیژه حکمت درباره سینمای دینی و دین در سینمای کشورهای مسلمان؛ خودِ

عکس : شفقنا

ایلنا: شنبه ۵ بهمن در طی همایشی، میثاق نامه‌ای میان سازمان های مردم نهاد و سازمان حفاظت محیط زیست، با حضور هنرمندان و سیاستمداران، برای بهبود وضعیت زیست محیطی کشور نوشته می‌شود. چندی پیش جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، در نامه‌ای به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با اهدای یارانه‌های خود به این سازمان خواستار بهبود وضعیت زیست محیطی کشور و جلب مشارکت مردم در این زمینه شدند.

"منیژه حکمت"، کارگردان و تهیه کننده سینما و یکی از امضا کنندگان این نامه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت:

پیرو نامه‌ای که ۲۰۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر به رئیس سازمان محیط زیست نوشته بودند، خانم ابتکار رئیس این سازمان نیز به این نامه پاسخ دادند و قرار شد که میثاق نامه‌ای با همکاری مسئولان مربوطه و نهادهای مدنی در این رابطه نوشته شود.

وی افزود: در این همایش وزیران نیرو، نفت و صنعت و معدن حضور خواهند یافت تا صحبت سازمان‌های مردم نهاد و سخنرانان این برنامه را که از طیف‌های مختلف هستند، بشنوند تا با همکاری هم بتوانیم از این شرایط سختی که در حال حاضر وجود دارد رهایی پیدا کنیم.

حکمت ادامه داد: در این مراسم رضا کیانیان، صادق زیباکلام، فرهاد توحیدی، توتونچی و میرزاخانی و معصومه ابتکار سخنرانی می‌کنند. البته این همایش تنها نقطه شروعی است و پس از آن تصمیم داریم کارگروه‌هایی را تشکیل دهیم تا به مردم اطلاع رسانی کنند.

این کارگردان سینما گفت: حضور گروه‌های زیست محیطی و کسانی که دغدغه محیط زیست را دارند در این همایش بسیار کمک کننده است.

لازم به ذکر است که این همایش در روز شنبه پنجم بهمن ماه در سالن همایش‌های سازمان حفاظت محیط زیست واقع در پارک پردیسان برگزار می‌شود.

1392-11-03


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.