اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
بانی فیلم آنلاین:تهیه کننده برنامه تلویزیونی کافه سوال گفت: رزیتا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون امروز با حضور در این برنامه از دردسرهای آلودگی هوا می گوید.
 سهیل سلیمانی  در گفت و گو با  ایرنا از پخش دوباره این برنامه گفت و گو محور خبر داد و گفت: از امشب ساعت 21 برنامه کافه سوال دوباره به روی آنتن می رود. این برنامه امروز با دعوت از رزیتا غفاری بازیگر تلویزیون و یکی از کارشناسان به بررسی موضوع آلودگی های زیست محیطی به ویژه آلودگی هوا می پردازد.

سلیمانی با اعلام اینکه امروزه آلودگی هوا به یکی از معضلات جدی شهروندان تبدیل شده، گفت: تنفس در هوای آلوده و مشکلات زیست محیطی مشکلات جدی برای همه اقشار جامعه ایجاد کرده. این موضوع به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم ایران دستمایه برنامه کافه سوال قرار گرفته و سعی کردیم با دعوت از گروه های مختلف به راهکارهایی برای خروج از این بحران بیاندیشیم.

این تهیه کننده گفت: روزهای شنبه تا دوشنبه این هفته برنامه کافه سوال ادامه موضوعات مربوط به بحث آلودگی هوا را دنبال کرده و این موضوع را جمع بندی خواهد کرد. وی افزود: در برنامه امشب رزیتا غفاری به عنوان یک شهروند و البته یک هنرمند از معضلاتی صحبت خواهد کرد که به واسطه آلودگی هوا برای او به وجود آمده است.

به گفته سلیمانی در این برنامه یک کارشناس مرتبط با محیط زیست نیز حضور خواهد داشت. برنامه تلویزیونی کافه سوال کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, توسط |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.