اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
 
 

خبرگزاری فارس: اطلاع لحظه‌ای از وضعیت آلودگی تهران با موبایل به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، نرم‌افزار اطلاع لحظه‌ای از وضعیت آلودگی هوای تهران یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی است که روی APPStore قرار گرفته است.

این نرم‌افزار رایگان، با عنوان «هوای تهران» امکان مشاهده وضعیت آلودگی و سلامت هوای امروز و روزهای گذشته تهران، غلظت آلاینده‌ها، هشدارهای متناسب با وضعیت روز را طبق اعلام لحظه‌ای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران فراهم می‌کند.

 

پس از ورود به نرم‌افزار، وضعیت «دریافت اطلاعات» به کاربر نشان داده می‌شود و پس از تشخیص وضعیت، کیفیت هوای امروز با عددی رنگی نشان داده می‌شود.

علاوه بر نمایش شاخص کیفیت هوای امروز، در این صفحه شاخص کیفیت هوای روز گذشته و میزان غلظت آلاینده‌های موجود در هوا به درصد نیز ارائه می‌شود که با اشاره روی هر آلاینده می‌توان تعریف آن را مشاهده کرد.

استفاده از رنگ‌ها برای اعلام شاخص میزان آلایندگی دارای علت و تعریف خاصی است. در این صفحه با فشردن علامت سوال می‌توان به مفهوم رنگ‌های استفاده شده آشنا شد.

همچنین در این برنامه، امکان اطلاع از وضعیت‌ روز و هفته‌های گذشته نیز امکان‌پذیر است.

 92/11/13


نظرات شما عزیزان:

کاظمی
ساعت14:47---26 فروردين 1393

سلام
نسخه اندروید این اپلیکیشن در سایت کافه بازار( http://cafebazaar.ir/app/com.naviiid.airpollutiontehran/?l=f a ) و

نسخه ios آن در سایت آی تیونز  ( https://itunes.apple.com/us/app/tehran-air/id772117192?mt=8) قابل دانلود می باشد . با تشکر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ جمعه 2 اسفند 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.