اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

عضو شورای شهر تهران گفت: آلودگی هوا و تشدید آن در اکثر روز‌های سال مهمترین مشکل کلان شهر تهران و مردم است که طبق آمار سالیانه تعداد زیادی از هموطنانمان به دلیل این معضل جان خود را از دست داده‌اند.

اسماعیل دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با اشاره به مشکلات شهر تهران اظهار داشت: تهران به عنوان پایتخت سیاسی کشور با مشکلات متعددی مواجه است که برای حل آنها تا به بحران تبدیل نشده‌اند باید اقدامات درست انجام شود.

وی ادامه داد: معتقدم که آلودگی هوا و تشدید آن در اکثر روز‌های سال مهمترین مشکل کلان شهر تهران و مردم است که طبق آمار سالیانه تعداد زیادی از هموطنانمان به دلیل این معضل جان خود را از دست داده‌اند.

عضو شورای شهر تهران افزود: یکی دیگرا ز مشکلاتی که در تهران وجود دارد در زمینه زیست محیطی است که این موضوع نیز بر مشکلات شهر تهران افزوده است و تاکنون اقداماتی برای رفع آن صورت گرفته ولی کافی نیست.

دوستی بیان کرد: از دیگر مشکلاتی که کلان شهر تهران با آن مواجه است می‌توان به بحث وجود مدارس فرسوده و وضعيت نامناسب اين مدارس در برخي مناطق مرکزي و جنوبي شهر اشاره داشت که بايد مورد رسيدگي قرار گيرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حوزه حمل و نقل  عمومی تهران با مشکلاتی از قبیل فرسوده بودن و نداشتن بودجه کافی برای توسعه و نوسازی مواجه است که این مهم را می‌توان به عنوان یکی دیگر از مشکلات مهمی موجود در پایتخت عنوان کرد و برای حل آن باید اقدامات لازم صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران در پایان  گفت: از دیگر مشکلات کلان شهر تهران عدم وجود درامدهاي پايدار شهرداري است که معتقدم هر چه سریعتر بايد براي اين موضوع که بسیار مهو اساسی است راه ‌های حل‌ مناسبی اتخاذ  شود.

جمعه 02 اسفند 1392



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, توسط |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.