اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
 
خانه ملت - محمدحسن آصفری در نشست علنی چهارشنبه 7 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: اراک به عنوان یکی از شهرهای آلوده آب و هوایی است و مشکلات ناشی از آلودگی صدای اعتراض مردم را درآورده و بیمارستان های آن دیگر جوابگوی بیماران ناشی از آلودگی نیست.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها درباره مشکلات ناشی از آلودگی هوای اراک تذکر داده ام خطاب به ابوترابی فرد گفت:‌ علی رغم اینکه شما نیز چندین بار در این باره تذکر دادید و خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در این باره قول هایی دادند اما پس از گذشت 4 ماه اقدام عملی صورت نگرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: لطف کنید به آقایان بگویید تا توجه ویژه ای نسبت به رفع آلودگی هوای اراک داشته باشند چرا که روزانه شاهد اعتراض مردم به صورت تلفنی، حضوری و ارسال پیامک هستیم.
عضو هیأت رئیسه مجلس در پاسخ به این تذکر گفت:‌برخی از کلان شهرها و مراکز استان ها که اراک نمونه بارز آن است با این مشکل مواجه هستند.
محمدحسن ابوترابی فرد با اشاره به آلودگی هوای شهرهایی همچون اصفهان، تهران و خوزستان از دولت و به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا در یک زمانبندی مشخص راهکاری برای برون رفت از این مشکل ارائه کنند تا موجبات آسایش خاطر مردم فراهم شود.
تاریخ انتشار: 1392/12/07 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.