اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

 نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرت از خوزستان به دلیل مشکلات زیست‌محیطی روز به روز بیشتر می‌شود و باید برای این مسئله فکری اساسی کرد.


حجت‌الاسلام سادات‌ابراهیمی امروز اظهار کرد: بسیاری از بیماران تنفسی و جانبازان و... به دلیل آلودگی هوا در استان خوزستان مجبور به مهاجرت از این استان شده‌اند و به این دلیل باید برای بهبود وضعیت آب و هوای استان و برای این مشکل فکری اساسی کرد.

وی افزود: مشکلات زیست‌محیطی از ریزگردها تا باران اسیدی روز به روز در خوزستان در حال افزایش هستند و به این دلیل باید تلاش کرد تا برای رفع مشکلات و کاهش عوارض این پدیده‌ها در جامعه فکری اساسی کرد، در این بین باید همه بر رعایت نکات زیست‌محیطی و سلامت در جامعه پایبند باشند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رفع مشکلات زیست‌محیطی زمان زیادی نیاز دارد ولی رفع عوامل تشدیدکننده این پدیده‌ها سهل‌الوصول‌تر است و ابتدا باید از تشدید  این پدیده‌ها جلوگیری کرد و سپس برای رفع مشکلات در این حوزه گام برداشت.

این عضو فراکسیون محیط‌‌زیست مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید کوشید تا اهمیت این مشکلات را برای مسئولان روز به روز بیشتر کرد و از همه اهرم‌های قانونی برای مبارزه با تشدیدکنندگان این پدیده‌های زیست محیطی استفاده کرد؛ البته معتقدیم قانون در این زمینه باید اصلاح شود.

سادات‌ابراهیمی گفت: باید برخورد‌ها صریح، سخت و بازدارنده باشد و در این‌باره باید در جرائم قدری بازنگری شود و جرائم تشدید شود تا این مسئله خود بازدارندگی بیشتری داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:شوشتر,مجلس,مهاجرت,آلودگی هوا,خوزستان, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.