اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

سپیده پوشش و لباس سپیده خداوردی در خیابان های نیویورک + بیوگرافی و عکس جدیدسپيده خداوردي، بازيگر جوان و مستعد سينما و تلويزيون در اين سال‌هاي اخير پيشرفت قابل‌ملاحظه‌اي در کار بازيگري داشته و نقش‌هاي متفاوت و متنوعي بازي کرده است. خداوردي علاوه بر کار بازيگري، سال‌ها است در حوزه نواختن ساز و تدريس موسيقي به کودکان فعاليت مي‌کند...

او در مجموعه پرمخاطب «آواي باران» که اين روزها از شبکه سوم سيما پخش مي‌شود در نقش زني سنتي و مهربان و شهرستاني بازي جذابي از خودش ارائه مي‌کند و فيلم «پيمان» نيز با بازي او و محمدرضا فروتن اين روزها وارد شبکه نمايش خانگي شده است. هفته نامه سلامت با اين بازيگر درباره نقشش و ويژگي‌هاي شخصيتي نامادري در سريال‌هاي ايراني، آلودگي هواي اين ماه‌هاي اخير تهران و... گفت‌وگويي انجام داده‌است. خداوردی در این گفت و گو در پاسخ به این سوال که با آلودگي هوا چه مي‌کنيد؟ گفت :

من بر اثر آلودگي هواي تهران 2 هفته‌اي است بيمارم؛ حالت تهوع و سردردهاي شديد دارم. به همشهري‌هايم توصيه مي‌کنم خودمان نگران سلامتمان باشيم. اولين اقدام براي حفظ سلامت جامعه شکل‌گرفتن يک عزم جدي براي عدم استفاده از خودروهاي شخصي است. بهتر است با وسائل نقليه عمومي مثل مترو تردد کنيم. فردا هم براي گرفتن  چنين تصميمي دير است و بايد از همين امروز کارمان را شروع کنيم.

 زمان مخابره مطلب :14/11/1392  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.