اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

 پایگاه خبری تحلیلی اصفهان به نقل از  خبرگزاری فارساز اصفهان، حسین مرادی در گردهمایی با موضوع آلودگی هوای اصفهان، راه‌های مقابله که با حضور جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در دانشکده کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه آلودگی هوای اصفهان به عدم رعایت استانداردها برمی‌گردد، اظهار کرد: اگر 10 صنعت استاندارد در کنار یکدیگر داشته باشیم، استانداردهای ما  در پرتو آن ده‌ها برابر می‌شود.

وی با اشاره به پدیده اینورژن در اصفهان افزود: پدیده اینورژن یک امر طبیعی است و و زمانی که طولانی می‌شود نیاز به بررسی دارد،چرا که ذرات معلق در هوا زیاد می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: همین ذرات معلق در هوا سبب شده است که اینورژن هوای اصفهان طولانی باشد.

وی با طرح این سئوال از مسئولان که چرا به جای ساخت نیروگاه‌های جدید استاندارد،اقدام به خرید نیروگاه‌ می‌کنند،گفت: این امر بر شدت آلودگی‌ هوا افزوده و ضرر زننده است و این در حالی است که اسم این کار سرمایه‌گذاری نیست.

مرادی با تاکید به اینکه از طرفی هزینه‌های زیست محیطی با تاخیر پرداخت می‌شود، افزود: ما در آینده با فاجعه انسانی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان در معرض این آلودگی هوا قرار دارد، بیان کرد: اگر جمع دانشجویان، افراد  دانشگاهی و خانواده‌های آنها را در نظر بگیریم جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر در معرض این آلودگی‌ هوا قرار گرفته‌اند اما تا کنون هیچ اعتراضی نسبت به این قضیه نکرده‌اند.

مرادی در پایان اضافه کرد: ما باید آگاهی‌های زیست محیطی به مردم بدهیم و از طرفی مطالبات خود را از مسئولان محیط زیست طلب کنیم.

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.