اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

دبیر ستاد کشوری کنترل دخانیات شعار امسال هفته بدون دخانیات را "زندگی عاری از دخانیات با خودمراقبتی" اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس خدیجه محصلی گفت: یکشنبه 4 خرداد تا شنبه 10 خرداد هر سال هفته عاری از دخانیات نامگذاری شده که با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال خودمراقبتی، شعار این هفته "زندگی عاری از دخانیات با خودمراقبتی" انتخاب شده است.

وی افزود: نامگذاری ایام هفته شامل یکشنبه 4 خرداد دوری از دخانیات با خودمراقبتی؛ دوشنبه 5 خرداد جوانی عاری از دخانیات با خودمراقبتی؛ سه شنبه 6 خرداد خانواده و جامعه عاری از دخانیات با خودمراقبتی؛ چهارشنبه 7 خرداد قوانین کنترل دخانیات حامی خودمراقبتی؛ پنجشنبه 8 خرداد رهایی از دخانیات با خودمراقبتی؛ جمعه 9 خرداد فرهنگ و آموزه های دینی حامی زندگی عاری از دخانیات با خودمراقبتی؛ و شنبه 10 خرداد افزایش مالیات بر دخانیات برای کاهش مرگ و بیماری است.

دبیر ستاد کشوری کنترل دخانیات گفت: شعار و عناوین روزهای هفته به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و سایر سازمانها برای انجام اقدامات آموزشی و اطلاع رسانی متناسب با عناوین تعیین شده، ارسال شده است.

محصلی نصب پوسترهای آموزشی در اماکن عمومی و اطلاع رسانی همه جانبه از طریق رسانه ها را بخش دیگری از برنامه های دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات دانست و بیان داشت: برگزاری همایش روز جهانی بدون دخانیات در روز شنبه 10 خرداد، تهیه تیزر روز جهانی بدون دخانیات، بررسی آثار ارسالی برای جایزه میرزای شیرازی، برگزاری میزگردهای تخصصی با حضور استادان و کارشناسان در رسانه ملی، هماهنگی با شهرداری تهران برای نصب بنرها، استندها، بروشورها و پوسترهای این هفته در سطح شهر و چاپ و تکثیر بسته های آموزشی مصوب کارگروه آموزش دبیرخانه، بخش دیگری از برنامه های هفته عاری از دخانیات خواهد بود.

تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۲/۲۴ 

مطالب مرتبط :

اهدای جایزه میرزای شیرازی به فعالان عرصه مبارزه با استعمال دخانیات

سازمان بهداشت جهانی خواستار شد: مالیاتِ دخانیات را افزایش دهید



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت0:11---26 ارديبهشت 1393

چرا سیگار تولید میکنن که الان بخوان باش مبارزه کنن؟؟؟؟؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:هفته - دخانیات - روز جهانی - خود مراقبتی, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.