اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

رئیس جمهور در آستانه روز جهانی محیط زیست 4 جایزه ملی محیط زیست را به سازمان میوه و تره بار، سازمان پارک ها، انجمن مردم نهاد سبز چیپا و پایگاه خبری تحلیلی زیست بوم اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با کارکنان سازمان محیط زیست دیدار و جایزه ملی محیط زیست را به 4 نفر از کسانی که در زمینه زیست محیطی خدمات شایانی انجام داده اند، اهدا کرد.

اولین جایزه ملی محیط زیست توسط  توسط رئیس جمهور، محمد رضا تابش نماینده مجلس شورای اسلامی و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به اشخاص زیر اهدا شد.

 جایزه اول محیط زیست در بخش متخصصین و مدیران به حسین صفائیان در سازمان میوه و تره بار جهت سالم سازی میوه و ظروف یک بار مصرف، در بخش موسسات عمومی و سازمان های مردمی به بختیاری از سازمان پارک ها به جهت افزایش سرانه فضای سبز شهری، در بخش مردم نهاد به کاوه کردستانی از انجمن سبز چیپا به جهت راه اندازی جنبش تفنگ کشان و در بخش سایر اشخاص به احسان محمدی از پایگاه خبری زیست بوم به جهت پوشش اخباری 24 ساعته محیط زیست اهدا شد. 

به گزارش زیست بوم مراسم راس ساعت 8:30 دقیقه با حضور مقامات کشوری، بسیاری از مدیران کل استانی سازمان محیط زیست که برای حضور در این مراسم خود را از استان های مختلف به تهران رسانده بودند و جمعی از محیط بانان و فعالان رسانه ای عرصه محیط زیست، در سالن همایش های پردیسان آغاز شد.

در هنگام ورود دکتر روحانی به سازمان حفاظت محیط زیست دو کودک با لباس های کُردی با اهدا دسته گل از او استقبال کردند. در خلال سخنرانی رئیس جمهور چندین بار حضار با کف زدن ممتد او را تشویق کردند و وقتی دکتر روحانی قصد خاتمه دادن به سخنرانی خود را داشت یکی از حضار از او خواست جنگل های زاگرس را فراموش نکند. روحانی در پاسخ به این فرد به سفر و بازدید خود از جنگل های بلوط استان ایلام اشاره کرد و از عزم دولت برای مقابله با خشک شدن جنگل های زاگرس سخن گفت.

علاوه بر برگزیدگان پیشگفت، شهردار قزوین به خاطر خدمات برجسته شایسته تقدیر شناخته شد، کاظم نجاریون موسس گروه فعال رفتگران طبیعت از دیگر برگزیده های این مراسم بود و مهدی نظری که از او به عنوان «مرد درختی» یاد می شود در این مراسم لوح تقدیر و جایزه گرفت.

در این مراسم نماینده کارکنان سازمان محیط زیست برخی از مشکلات معیشتی و شغلی را مطرح کرد و گروهی از نوجوانان ناشنوا به اجرای نمادین چند قطعه موسیقی حماسی پرداختند. در پایان نوجه شما را به گزارش تصویری این برنامه جلب می کنیم.

 

دکتر ابتکار

جایزه ملی محیط زیست

دکتر ابتکار ، روحانی و نهاوندیان

انجمن چیا

احسان محمدی

جایزه ملی

تندیس جایزه ملی محیط زیست

جایزه ملی محیط زیست

جایزه ملی محیط زیست

جایزه ملی

مهدی نظری - مرد درختی

 

تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۳/۱۰ 

 مطالب مرتبط :

زیست بوم برنده جایزه ملی محیط زیست شد

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:رئیس جمهور - محیط زیست - جایزه ملی - دکتر روحانی, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.