اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس گفت: باید هر چه سریعتر دستورات لازم در خصوص نصب سامانه فیلتر هوا برای رفع آلودگی های کارخانه سیمان شمال به مدیران این مرکز تولیدی ابلاغ شود.

صادق بنیادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یکی از مسائل زیست محیطی شهرستان پردیس کارخانه سیمان شمال است.

وی ادامه داد: شهرستان پردیس در چند جنبه مختلف درگیر مسائل زیست محیطی است که اگر با جدیت در این مسائل ورود نشود شاید حل و فصل آنها در آینده بسیار دشوار باشد.

بنیادی اضافه کرد: خوشبختانه شهرستان تازه تأسیس پردیس از وجود اداره حفاظت محیط زیست بهره مند شده و مسئولان استانی این مجموعه با درکی عمیق از شرایط منطقه، فردی کارکشته را به عنوان رئیس اداره مذکور انتخاب کرده اند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس افزود: نکته حائز اهمیت در این میان تجهیز اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس به خودروهای مناسب و نیروی انسانی کارشناس و متخصص است تا در سایه تدبیر و تخصص این زحمتکشان مسائل پیش روی منطقه رفع شود.

وی با اشاره به مشکلات برخی نواحی روستایی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر مناطقی نظیر "خجیر"، "سنجریان" و "ترقیان" به لحاظ حدود جغرافیایی و تقسیمات کشوری روستا تعریف شده اند.

بنیادی تصریح کرد: این نواحی روستایی با وجود شرایط مشروح از مشکلاتی رنج می برند که از آن جمله می توان به محدودیت های تردد به دلیل استقرار در منطقه حفاظت شده و پارک ملی خجیر اشاره کرد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس افزود: از سویی مجموعه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران بنابر دلایل خود مسائلی را مطرح می کنند و از طرف دیگر کارگاه های تولیدی قدیمی صنایع چوب این سه روستا در ایام پایانی سال و اوج مشغله کاری با مشکلاتی مواجه شدند.

تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

 مطالب مرتبط :

اعتراض اهالی بخش کارزان به آلودگی ناشی از کارخانه سیمان ایلام

 

 

 

 

 

 

آلودگی هوای کرمان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:شهرستان پردیس - کارخانه سیمان شمال - محیط زیست , توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.