اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

شما  چه نظری درباره پارازیت ها دارید؟ اصلا در کدام محله تهران یا سایر کلان شهرها زندگی می کنید و آیا پارازیت در محله شما وجود دارد یا خیر؟ آیا شده به پزشک مراجعه کنید و علت بیماری شما امواج پارازیت ذکر شود؟

سرویس سلامت شفاف: سردرد، سرگیجه، سقط جنین، سرطان و مشکلات تنفسی، این ها همه مشکلاتی است که گریبان گیر پایتخت نشین ها است. بیماری هایی که در ابتدای امر به نظر می رسد تنها  نتیجه آلودگی هوای تهران و دود و دمی باشد که تهرانی ها هر روز روانه ریه های خود می کنند، اما اینچنین نیست.

به عبارت دیگر به گفته بسیاری از کارشناسان  آلودگی هوا تنها دلیل بروز این بیماری ها نیست و آنچه که مزید بر علت شده تا پایتخت نشین ها را بیمار و عقیم کند، امواج نامرئی است که به عنوان پارازیت شناخته می شوند.



امواجی که برای مختل کردن شبکه های ماهواره ها ارسال می شوند و نهاد مسئول آنها هم هرگز معلوم نشده است. نتیجه هم این شده که انواع و اقسام شایعات پارازیتی در پایتخت قوت گرفته که تا پیش از روی کار آمدن دولت روحانی به طور جدی به آنها پرداخته نشده است. شایعاتی که گاهی توسط مسئولین تلویحا تایید می شود و همین امر باعث می شود افکار عمومی شاخ و برگ بیشتری به این شایعات بدهد.

بعد از روی کار آمدن دولت روحانی اما هر چند معصومه ابتکار اعلام کرد: دلایل ایجاد سرطان متعدد است؛ درصدی ممکن است ژنتیکی باشد، بخشی مربوط به نوع تغذیه و آلودگی‌های محیط‌زیست یا مصرف دخانیات مثل قلیان و... است. پس نمی‌توان علت آن را صرفا مشکلات محیط ‌زیست و پارازیت دانست.

اما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به کاربران در شبکه های اجتماعی دراین خصوص گفت: اگر ارسال پارازیت بر روی ماهواره ها، سلامت مردم را تهدید کند، رییس جمهوری شخصا در این موضوع ورود خواهند کرد و به اطلاع مردم خواهند رساند تا امید ها برای باز کردن گره کور شایعات پارازیتی تازه شود.

بعد از آن هم حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش ‌پزشکی اعلام کرد: گروهی متشکل از کارشناسان وزارت ارتباطات، بهداشت، سازمان انرژی اتمی و سایر دستگاه‌های مربوطه در مورد تاثیر پخش پارازیت بر سلامت مردم تحقیق می‌کند. 

وی افزود: کمیته بررسی‌کننده پارازیت‌ها با آزادی کامل در حال تحقیق درباره تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت مردم است و اگر مشکلی در این راستا وجود داشته باشد، اعلام می‌کند.

شما مخاطبان شفاف چه نظری درباره پارازیت ها دارید؟ اصلا در کدام محله تهران  یا سایر کلان شهرها زندگی می کنید و آیا پارازیت در محله شما وجود دارد یا خیر؟

آیا شده به پزشک مراجعه کنید و علت بیماری شما امواج پارازیت ذکر شود؟


نظرات خود را بدون توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی با شفاف درمیان بگذارید. بدیهی است شفاف از انتشار نظرات توهین آمیز معذور است.


تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳

مطالب مرتبط :

سازمان محیط زیست پیگیر کاهش زمان تماس مردم با پارازیتها و کاهش زمان معاینه فنی خودرو

 دیدگاه متفاوت وزیر ارشاد درباره ماهواره و پارازیت

  ابتکار : دولت خطر پارازیتها را کم می کند

   پاسخ یک مرجع تقلید به سوال درباره پارازیت

  فتوای آیت‌الله موسوی‌اردبیلی درباره پارازیت‌

  پارازیت مفید یا مضر؟

  هنرمندان نیز به جمع معترضین آلودگی هوا پیوستند

  پارازیت؛ از امواج بی‌ضرر تا سونامی سرطان

  افزایش شیوع ام اس، صرع و عقب‌ماندگی ذهنی در کشور

 اعتراض محمد اصفهاني به پارازيت‏، سانسور و...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:پارازیت - امواج - ماهواره - تهران - سرطان, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.