اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

استفاده از موتورهای برقی توسط پلیس اصفهان برای اولین بار در کشورفرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس اصفهان برای اولین بار در کشور از موتورهای برقی استفاده می‌کند، افزود: شهرداری اصفهان، آمادگی خود را در بحث تحول موتورسیکلت‌ها و تعویض آنها اعلام کرده و پیش‌قدم شده است.

به گزارش ایمنا سردار آقاخانی با بیان اینکه به طور قطع، وجود پلیس افتخاری در کنار پلیس، تحول و پویایی است، خاطرنشان کرد: استان اصفهان، همچنان در برنامه‌های اجتماعی و امنیتی پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه پلیس اصفهان برای اولین بار در کشور از موتورهای برقی استفاده می‌کند، افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، پیگیری حوادث با هدف کاهش حداقل ۳۰ درصدی در مرکزیت استان، کمک به بهداشت روح و روان جامعه ، آرامش دادن به مجموعه سکونتی مردم ، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کمک به اقتصاد انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس آمار، ۵۶ درصد جرایم در حوزه شهری توسط موتورسیکلت‌های تیزرو صورت می‌گیرد، تصریح کرد: شهرداری اصفهان، آمادگی خود را در بحث تحول موتور سیکلت‌ها و تعویض آنها اعلام کرده و پیش‌قدم شده است.

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ 

مطالب مرتبط :

ورود موتورسیکلت‌های برقی باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود

آلاینده هایی هست که هنوز اندازه گیری نکرده ایم

کنفرانس هواي پاک،خودروي برقي و منافع ملي

واردات خودروهای برقی برای مقابله با آلودگی هوا

10 روش برای کاهش آلودگی هوا

نخستین جزیره پاک کشور / ورود خودروهای بنزینی مطلقا ممنوع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:موتورسیکلت,پلیس اصفهان,موتورهای برقی,آلودگی هوا , توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.